Ekologia - Ekomarketing

Oto jak można promować (nudne) ekologiczne certyfikaty

Jeśli jeszcze macie wątpliwości, że ekologię można pokazywać w fajny zabawny, a zarazem madry sposób - musicie obejrzeć ten krótki film promujące certyfikat Rainforest Alliance. Ideą tego certyfikatu jest ochrona lasów tropikalnych.

czytaj więcej »
Data publikacji: 06-04-2013, Ilość komentarzy: 0

Od czystego biurka do ekologicznego biura

8 stycznia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Sprzątania Biurka. To nietypowe święto jest doskonałą okazją, by zadbać nie tylko o porządek na własnym biurku, ale również poprawić organizację pracy w biurze. Jak tego dokonać podpowiada IKEA Kraków, która...

czytaj więcej »
Data publikacji: 08-01-2013, Ilość komentarzy: 0

Zrównoważone życie zaczyna się w domu!

Małe czy duże, stare czy nowe, wynajmowane czy własne – niezależnie od rodzaju mieszkania pragniemy, aby było ono piękne, wygodne i bezpieczne. A najlepiej jeszcze – ekologiczne. O ile pierwsze założenia łatwo spełnić, to z ostatnim - bywają kłopoty....

czytaj więcej »
Data publikacji: 22-10-2012, Ilość komentarzy: 1

Świeża, naturalna, ekologiczna .... trawa i reklama IKEA

Prawdziwą perełką eko-marketingu i hitem letniego sezonu okazała się niedawna promocja warszawskiego sklepu IKEA (Targówek). Outdoor, który trzeba podlewać i na bieżąco pielęgnować, samochód i kanapa obsadzone trawą, tego jeszcze w polskiej reklamie ...

czytaj więcej »
Data publikacji: 20-08-2012, Ilość komentarzy: 0

Podręcznik o ekologicznej modzie po polsku

Projektujesz modę? Posiadasz firmę odzieżową? Polska Zielona Sieć oddaje w Twoje ręce podręcznik, który pomoże Ci tworzyć modę przyjazną dla środowiska i ludzi. Przewodnik dostępny jest dla każdego. To wspaniałe rozwiązanie i narzędzie edukacji - do ...

czytaj więcej »
Data publikacji: 23-10-2011, Ilość komentarzy: 1

EcoSwitch: brytyjska porównywarka produktów ekologicznych

Mieliśmy już do czynienia z wielkim sukcesem komercyjnym wszelakich wyszukiwarek i porównywarek produktów i usług. Z reguły opierały się na cenie, jako że ta najczęściej interesuje konsumentów. Tymczasem idzie nowa era konsumencka i nowe potrzeby: te...

czytaj więcej »
Data publikacji: 11-10-2011, Ilość komentarzy: 0

Jak zarabiać na zrównoważonym rozwoju w mediach?

Inicjatywa grupy mediowej z Niemiec zatytułowana „DIE WELT BEWEGEN. Verantwortung übernehmen" (Poruszyć światem. Przejąć odpowiedzialność) to ciekawy przykład komercjalizacji zaangażowania biznesu w kwestie zrównoważonego rozwoju. Można, trzeba, wypa...

czytaj więcej »
Data publikacji: 15-09-2011, Ilość komentarzy: 2

Zarządzanie i projekty ekologiczne w mediach na przykładzie wydawców prasy

Ekologia jest stosunkowo nowym elementem biznesu, dlatego wciąż kreuje potencjał do innowacyjnego zagospodarowania. Istotne są te aspekty, które tłumaczą zachowania przedsiębiorców względem problemów środowiskowych. Będzie to unikanie potencjalnych ...

czytaj więcej »
Data publikacji: 28-08-2011, Ilość komentarzy: 0

Jakie działania firm zakwalifikować do działań CSR?

Społeczna odpowiedzialność biznesu to strategia, która zakłada dobrowolne uwzględnianie przez firmę interesów społecznych przy dążeniu do osiągania celów ekonomicznych i podejmowaniu decyzji. CSR zakłada dbałość o zasady etyczne, prawa pracowników, p...

czytaj więcej »
Data publikacji: 28-08-2011, Ilość komentarzy: 0

Podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania ekologicznego

Definicja CSR zgodnie z projektem standardu społecznej odpowiedzialności biznesu (ISO 26000) to odpowiedzialność organizacji za wpływ jej decyzji i działań na społeczeństwo i środowisko poprzez przejrzyste i etyczne zachowania, które przyczyniają się...

czytaj więcej »
Data publikacji: 28-08-2011, Ilość komentarzy: 0
« 1 2 3 4 5 »